Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban “ÁSZF”) tartalmazza a www.proseccoshop.hu weboldalon (a továbbiakban: “Honlap”) forgalmazott termékekre és megvásárlásukra vonatkozó tudnivalókat továbbá a Honlap használatának feltételeit. A Honlap olvasói, használói és a Honlapon keresztül vásárlók (a továbbiakban “Megrendelő” vagy “Felhasználó”) elfogadják jelen ÁSZF rendelkezéseit és ezáltal a Honlap használatára és a vásárlásra vonatkozó szabályokat. A Felhasználó vásárlás előtt köteles megismerni jelen ÁSZF tartalmát és a Honlap használatával kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Honlapot csak 18 éven felüli Felhasználók használhatják, a termékeket csak ők vásárolhatják meg. Minden Felhasználó a Honlapra való belépés előtt a felugró figyelmeztetés megfelelő gombjára való kattintással igazolja, hogy elmúlt-e 18 éves és így jogosult-e eme ÁSZF értelmében a Honlapot használni, a rajta szereplő termékeket megvásárolni.

2. A Honlap üzemeltetőjének (Szolgáltató) adatai

Név: Glera Hungary Bt.

Székhely: 1238 Budapest, Wekerle Sándor utca 13.

Levelezési cím: 1238 Budapest, Wekerle Sándor utca 13.

Képviselő neve: Urbán Balázs, ügyvezető igazgató és Cserveny Tamás, ügyvezető igazgató

Cégjegyzékszám: 01-06-790564

Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Cégbíróság

Adószám: 25528280-2-43

Közösségi adószám: HU25528280

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

Számlaszám: 12010635-01552548-00100007

E-mail cím: info@proseccoshop.hu

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-142635/2018

A tárhelyszolgáltatók elérhetőségei:

Propulsion Kft. (1043 Budapest, Csányi László utca 34.); e-mail: info@propulsion.hu; tel: 06203857421 és Cloudways Ltd. (52 Springvale, Pope Pius XII street, Mosta, Malta)

3. A honlapon folytatott tevékenység

www.proseccoshop.hu nevű honlapon prosecco (olasz pezsgőbor), borok és egyéb alkoholtermékek kiskereskedelmi forgalmazását végezzük. A Honlapon lehetőség nyílik továbbá az általunk szervezett rendezvényekre, eseményekre jegyeket vásárolni, illetve az általunk szervezett és üzemeltetett Prosecco Klub tagságát igényelni és a tagsági díjat megfizetni. A megrendelt termékek kiszállítása a Honlapon a “Szállítási feltételek” pontban feltüntetett módokon és határidőkkel, az ott feltüntetett árakon történik. A Honlap üzemeltetője (Glera Hungary Bt.) rendelkezik minden, a kiskereskedelmi tevékenység és a webshopon keresztül történő értékesítés végzéséhez szükséges engedéllyel. A kiskereskedelmi tevékenység végzéséhez szükséges önkormányzati (Budapest V. kerület) engedély száma 12303/2017 , a webshopon keresztül történő értékesítéshez szükséges önkormányzati (Budapest XXIII. kerület) engedély száma 1483/2016.

A törvényi előírásoknak megfelelően alkoholos terméket csak 18 évnél idősebb Felhasználónak áll módunkban értékesíteni. Ezen előírás betartása miatt a Honlap használatának megkezdése előtt minden Felhasználónak igazolnia kell, hogy 18 éves vagy idősebb. A Honlap üzemeltetője nem köteles további lépéseket tenni annak érdekében, hogy a Felhasználók életkorát igazolja. A Felhasználók a figyelmeztetés elfogadását büntetőjogi felelősségük tudatában teszik meg.

Mivel a Honlapon kiskereskedelmi tevékenység folyik, a megvásárolt termékeket a Felhasználók nem értékesíthetik tovább semmilyen formában. Szolgáltató az ÁSZF publikálásával tesz eleget azon tájékoztatási kötelezettségének, hogy a termékek továbbértékesítése tilos. Amennyiben Felhasználó a Honlapon található termékeket továbbértékesítési céllal szeretné megvásárolni, ezen szándékát a Honlapon szereplő e-mail címre (info@proseccoshop.hu) történő üzenetküldéssel jelezheti az üzemeltetőnek.

4. Felhasználási feltételek

Felelősség

A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap Felhasználói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

5. A Honlapon történő vásárlás

5.1 A megrendelés folyamata

A Honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A Honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az “Akciós termékek” kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a “készlet erejéig” megjelölés. Az “Újdonságok” menüpontban találhatók a Honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek. Az “Akciós termékek” és az “Újdonságok” kategóriák nem állandó elemek, csak abban az esetben szerepelnek a Honlapon, amennyiben azokban terméket kíván megjeleníteni a Szolgáltató.

Az egyes fő- és alkategóriák nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor az oldalon lefelé görgetéskor a többi termék automatikusan megjelenik. A terméklistáról az adott termékre vonatkozó részletes leírás és egyéb paraméterek a termék nevére klikkelve érhető el (itt tájékozódhat a Felhasználó a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról). A termék képére történő kattintáskor a termékek nagyobb méretben is megtekinthető.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő terméktalálatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a “Kosárba rakom” gombra történő kattintással helyezhető a kosárba. A megvásárolni kívánt darabszám termékenként a termék képe alatt vagy a kosár menüponban beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont (jobb felső sarok) segítségével ellenőrizheti.  A Felhasználó a “Pénztárhoz” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Amennyiben további termékeket szeretne vásárolni, abban az esetben a termékek között válogatva azokat is a kosárba helyezheti. A vásárlás folytatásához a Felhasználónak szüksége van belépésre, vagy ha korábban nem regisztrált, akkor regisztrációra. A Honlapon Vásárolni csak regisztrált Felhasználók tudnak. Amennyiben a Felhasználó hozzájárul adatainak továbbításához (és az adatok a számlázáshoz elégségesek), abban az esetben a Felhasználó Facebook adatlapjának segítségével is regisztrálhat. A regisztráció során megadott adatokra vonatkozó adatkezelési elveinket és szabályokat az Adatkezelési Szabályzatunk tartalmazza.

A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell megadnia a Felhasználónak: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő akkor a szállítási cím.

Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben kap értesítést. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. Adatbeviteli hibák esetén a javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Fiók menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Fiókadatok menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani. A leadott megrendelésének adatait, és állapotát a Rendelések menüben követheti nyomon.

A rendeléseket minden nap 0.00-tól 24.00-ig fogadjuk.

  • Postapontos és csomagautomatás kiszállítás esetén a termékek feladása hetente kétszer, hétfőn és csütörtökön történik úgy, hogy a szerda 18 óra és péntek 18 óra között leadott rendelésekre vonatkozó szállítási igényt hétfőn, a péntek 18 óra és szerda 18 óra között leadott megrendelésekre vonatkozó kiszállítási igényünket csütörtökön adjuk le a Magyar Posta és/vagy egyéb szolgáltató részére, akik a megrendelt termékeket két munkanapon belül szállítják ki a Postapontokra vagy csomagautomatákba.
  • Üzletünkben történő személyes átvétel esetén a termékek átvétele az üzlet nyitva tartási idejében történik. A nyitva tartási idő hétfőtől szombatig 12 órától 20 óráig tart. Az esetleges eltéréseket az üzletben, illetve a proseccoshop facebook oldalán tesszük közzé.
  • Futárszolgálattal történő szállítás esetén a megrendelés leadása futárszolgálat részére a Postapontos/csomagautomatás kiszállítással megegyező gyakorisággal és napokon történik. A szállítási határidő 1-2 munkanap a megrendelt áruk Magyar Posta vagy egyéb szolgáltató részére történő átadásától számítva.

5.2 Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót a megrendelés befogadásáról 48 órán belül tájékoztatja e-mailben. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar és angol nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a megrendelt termékekkel együtt küld meg a Felhasználók részére. Személyes átvétel esetén a számlát a Felhasználó a vásárlással egyidejűleg, az üzletben kapja meg.

Amennyiben a Felhasználó a megvásárolt termékek egyes elemeiről külön számlát igényel, ezen igényét a megrendelés folyamatában jelezheti a Szolgáltatónak.

5.6. Fizetés

5.6.1. Fizetés előre utalással

Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét előre, a megrendeléssel egy időben banki átutalással teljesíti a Szolgáltató Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12010635-01552548-00100007 számú bankszámlájára. Banki átutalás esetén az utalás közlemény rovatában a megrendelés számát és a Megrendelő nevét mindig fel kell tüntetni. Előre utalás esetén a Megrendelő a termékek átvételére kizárólag az elutalt ellenérték Szolgáltató fenti bankszámláján történt jóváírását követően jogosult.

5.6.2. Fizetés utánvéttel

Amennyiben a Megrendelő által megrendelt termékek kiszállítása futárral vagy csomagautomatába/Postapontra történik, Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelt áruk ellenértékét utánvéttel fizesse meg. Utánvéttel történő fizetés kizárólag magyar forintban történhet (készpénzben vagy bankkártyával).

5.6.3. Készpénzzel vagy bankkártyával az üzletben való személyes átvételkor

Az áru átvételkor történő fizetése esetén a Megrendelő az árut a jelen ÁSZF 2. pontjában megjelölt helyen fizeti meg készpénzben vagy bankkártyával. A készpénzben történő fizetés magyar forintban vagy euróban lehetséges. Euróban történő fizetés esetén a visszajárót magyar forintban kapja meg a Megrendelő. Az alkalmazott árfolyamról az üzletben tartózkodó eladó ad felvilágosítást. A megrendelt termék átvételére a Megrendelő a fizetést követően jogosult.

5.6.4 Bankkártyás fizetés a Honlapon

Kártyás fizetésre a Barion fizetési rendszerrel van lehetőség. A megrendelés véglegesítése után a rendszer átirányítja Önt a Barion saját üzemeltetésű fizetési lapjára. Itt lehetősége van megadni a kártyájának adatait. Ezek az adatok nem kerülnek átadásra a Szolgáltatónak csak a fizetés sikerességéről kap értesítést. Sikeres tranzakció után a megrendelés véglegesítésre kerül. A megrendelés akkor is rögzítésre kerül, hogyha valamilyen hiba miatt a fizetés meghiúsul. Ebben az esetben a Fiók menü alatt a fizetést újból meg lehet kísérelni.

További információk a barionról.

5.7. Átvételi lehetőségek, szállítás

5.7.1. Szállítás MPL futárszolgálattal

A Megrendelő által leadott termékek kiszállítása az MPL Futárszolgálattal történik a Megrendelő által megadott címre. A szállítás munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik. Amennyiben Megrendelő a kiszállítás várható időpontjában nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen, úgy lehetőség van más címre történő kiszállításra is (munkahely, stb.). Megrendelő a megrendelés során jelezheti más címre történő kiszállítá iránti igényét.

Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, a megadott telefonszámon hívja a címzettet. Ha a címzett nem elérhető, a futár megismétli a kézbesítést a következő munkanapon.

 A termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Megrendelő kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Megrendelő kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

MPL futárszolgálattal történő kiszállítás Budapesten és az ország nagyobb városaiban érhető el.
A MPL futárszolgálat által kiszolgált települések listája az alábbi linken tekinthető meg: https://www.posta.hu/static/internet/download/MPL_Futarszolgalat_felvevohelyek_2009.01.01.pdf
A fenti listában nem szereplő településekre MPL futárszolgálattal nem lehetséges a kiszállítás.
A futárszolgálattal történő kiszállítás költségét a megrendelt csomag tömege határozza meg. Az egész ország területén érvényes díjszabásunk a következő:
  • 3 kg-ig                    1.600 Ft
  • 5 kg-ig                    1.900 Ft
  • 10 kg-ig                  2.250 Ft
  • 15 kg-ig                  2.600 Ft
  • 20 kg-ig                  2.950 Ft
  • 25 kg-ig                  3.300 Ft
  • 30 kg-ig                  3.650 Ft

30 kg-nál nehezebb csomag kiszállítási módja és határideje előzetes megegyezés alapján kerül meghatározásra.

Szállítási határidő 2 munkanap, melyet a megrendelt áruk Szolgáltató által, a futárszolgálat részére történő átadásának napjától kell számítani.

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában és a fenti határidők figyelembe vétele mellett – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Megrendelő rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni. A Megrendelő póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

5.7.2. Postapontra és csomagautomatákba történő kiszállítás

 A Postapontra és csomagautomatákba történő kiszállítás esetén az alábbi lehetőségek közül választhat a Megrendelő:
  •  A Magyar Posta által üzemeltetett csomagautomatákba történő kiszállítás
  •  MOL- Coop Postapontokra történő kiszállítás
  •  Postára történő kiszállítás
Ezen három esetben a Magyar Posta gondoskodik az áruházunkban megrendelt termékek kiszállításáról. A MP csomagautomatákba és a Postapontokra történő kiszállítás esetén a megrendelt csomag maximális tömege nem haladhatja meg a 20 kilogrammot. A MP automatákba történő kiszállítás esetén több csomag egyidejű rendelésére nincs lehetőség.

Csomagautomatába történő kiszállítás: az áruházunkban leadott megrendeléseket az 5.1 pontban leírtak szerinti gyakorisággal (hetente kétszer) továbbítjuk a Magyar Posta felé akik gondoskodnak a csomag automatába történő kiszállításáról 2 munkanapon belül. A csomag érkezéséről Megrendelő sms értesítést kap és a csomagot 2 munkanapig tárolják az automatában. A csomagot az automatából az sms-ben kapott azonosító és a telefonszám segítségével lehet kivenni. A második munkanap után a csomagot egy közeli postára szállítják, amiről Megrendelő szintén sms értesítést kap.

MOL- Coop Postapontokra történő kiszállítás: a csomag érkezéséről a Megrendelő sms vagy e-mail értesítést kap. A csomagot öt munkanapon belül veheti át a Megrendelő, ezután azt elszállítják egy közeli postára. A csomag átvételére a Megrendelőnek személyi azonossága igazolása után van lehetősége.

Postára történő kiszállítás: A Megrendelő által megjelölt postára történő kiszállítás esetén a csomagot a posta nyilvántartási idejében lehet átvenni a csomag megérkezésétől számított öt munkanapon belül. A csomag átvételéhez a Megrendelőnek személyazonosságát igazolnia szükséges.

Az 5.7.2. pontban szereplő kiszállítási lehetőségekről, az automaták, Postapontok és posta hivatalok elérhetőségéről bővebben Megrendelő a Magyar Posta honlapján tájékozódhat http://www.postapont.hu/vasarloknak/elonyok/

 A Postapontra történő kiszállítás költségét a megrendelt csomag tömege határozza meg. Az egész ország területén érvényes díjszabásunk a következő:
  • 3 kg-ig                    1.390 Ft
  • 5 kg-ig                    1.590 Ft
  • 10 kg-ig                  1.870 Ft
  • 15 kg-ig                  2.150 Ft
  • 20 kg-ig                  2.430 Ft
  • 25 kg-ig                  2.710 Ft
  • 30 kg-ig                  2.990 Ft
 A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában és a fenti határidők figyelembe vétele mellett – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Megrendelő rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni. A Megrendelő póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

5.7.3. Fox Post házhozszállítás

Címhelyen történő kézbesítés esetén, amennyiben címzett természetesen személy, a Fox Post a küldeményt elsődlegesen a küldemény címzettjének kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben a címzett a kézbesítés megkísérlésének időpontjában nem tartózkodik a címen, a küldeményt a Fox Post elsősorban az ott tartózkodó meghatalmazottja részére kézbesíti.

Ha a kézbesítés megkísérlésének időpontjában sem a címzett, sem a meghatalmazott nem tartózkodik a címen, a postai küldeményt az ott tartózkodó helyettes átvevőnek kézbesíti a futár. Helyettes átvevőnek minősül a címzett 14. életévét betöltött, a polgári törvénykönyv szerinti hozzátartozója, illetve a címhelyen lévő ingatlan bérbeadója vagy a címzett szállásadója, ha az természetes személy. Amennyiben fentiekben megjelölt átvételre jogosultak részére a küldemény a címhelyen nem kézbesíthető, úgy a futár a küldeményt -alkalmi átvevői minőségben- a címhely szerinti közvetlen szomszéd részére is kézbesítheti.

A szolgáltatás árát a csomag tömege határozza meg:

  • 4.5 kg-ig                    1500 ft
  • 4.5 kg fölött              200 ft + 1900 forint minden megkezdett 18 kg

5.7.4. Fox Post csomagautomaták

A Felhasználó a megrendelt termékeket kérheti bármely FOXPOST csomagautomatába. Az automaták bevásárlóközpontokban vannak és a központok nyitvatartási idejében bármikor átvehetők a csomagok. Amint megérkezik a csomag az automatába, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átvehető a csomag.

Az átvétel menete a következő FoxPost információs videóban tekinthető meg.

Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába.

Országosan már több mint 60 FOXPOST csomagautomata található, melyek listája itt található:

Kattintson ide a FOXPOST csomagautomaták listájahoz.

Bővebb információ: www.foxpost.hu

A szolgáltatás árát a csomag tömege határozza meg:

  • 200 ft + 700 forint minden megkezdett 18 kg

5.7.5. Személyes átvétel

Személyes átvételre a Megrendelőnek a vásárlást követően az üzletünkben (1052 Budapest, Semmelweis utca 8.) van lehetősége. A Megrendelőnek személyazonosságát az átvételkor igazolnia szükséges. Személyes átvétel esetén szállítási költség Megrendelőt nem terheli.

5.8. Rendezvényeken való részvételre vonatkozó feltételek

A Szolgáltató időnként a Honlapon forgalmazott termékek népszerűsítése érdekében saját maga vagy harmadik fél közreműködésével rendezvényeket szervezhet és tarthat (kóstolók, workshopok, fesztiválok, stb). A rendezvényekről a Proseccoshop facebook adatlapján, a Honlapon és esetlegesen egyéb nyomtatott vagy elektronikus felületeken is tájékoztatja a Felhasználókat. A  meghírdetett rendezvényekre a hirdetésekben közzétett áron előzetesen jegyeket lehet vásárolni a Honlap “Rendezvények” menüpontjában. A megvásárolt jegyeket a Szolgáltató nem váltja vissza és azok ellenértékét nem fizeti vissza a Felhasználóknak olyan esetekben, amikor a Felhasználó az adott eseményen saját önhibájából vagy azon kívül nem tud megjelenni. Amennyiben az adott esemény elmarad, a megvásárolt jegyek ellenértékét a Szolgáltató az esemény elmaradásának közlésétől számított 14 napon belül visszafizeti a Felhasználónak. Amennyiben az adott rendezvény egy másik időpontban megtartásra kerül, Felhasználó jogosult a fizetett ellenértéket visszakérni vagy az új időpontra vonatkozó jegyre beváltani. A Szolgáltató által szervezett eseményekre vonatkozó, előzetesen meghirdetett részletes program és a kóstoltatásra kerülő ételek és italok, valamint azok mennyiségének és összetételének változtatási jogát a Szolgáltató fenntartja magának. Megrendelők tudomásul veszik, hogy a rendezvények során a kóstoltatott italok mennyisége tételenként és személyenként 0.5 és 1 dl között változhat. A rendezvényekről kép- és hanganyag készülhet, melyet a Szolgáltató a Honlap és az általa forgalmazott termékek népszerűsítése céljából markering célokra felhasználhat. A Megrendelők ezt a tényt a rendezvényre szóló jegy megvásárlásával kifejezetten tudomásul veszik.

5.9. Törzsvásárlói program

Bármelyik Felhasználó, aki a Honlapon vagy a Szolgáltató üzletben (1052 Budapest, Semmelweis utca 8.) 2018. október 1. után bármikor egyszeri alkalommal legalább bruttó 20.000 Ft értékben vásárol tetszőleges terméket (ide nem értve a Honlapon értékesített, különböző rendezvényekre szóló jegyeket), törzsvásárlói kártyára és a törzsvásárlói programban való részvételre válik jogosulttá. A törzsvásárlói jogosultság a vásárlás napjával kezdődik és egy évig (365 napig) tart. Amennyiben ezen időszakon belül a törzsvásárló legalább bruttó 50.000 Ft értékben vásárol bármilyen terméket a Honlapon vagy az üzletben (ide értve a Honlapon értékesített, különböző rendezvényekre szóló jegyeket is), a törzsvásárlói viszonya újabb egy évre (365 napra) meghosszabbodik az eredeti időszak lejáratát követő naptól számítva. A törzsvásárlók az alábi szolgáltatásokra és kedvezményekre jogosultak:

  • Kedvezmény a Honlapon forgalmazott összes termék aktuális árából az alábbiak szerint:
    • Ha az adott törzsvásárlói jogosultsági időszakban (a jogosultság kezdetétől számított egy éven belül) a törzsvásárló kevesebb mint 100.000 Ft értékben vásárol a Honlapon vagy az üzletben,  a megvásásolt termékek árából 5% kedvezményre jogosult;
    • Ha az adott törzsvásárlói jogosultsági időszakban (a jogosultság kezdetétől számított egy éven belül) a törzsvásárló több mint 100.000 Ft de kevesebb mint 200.000 Ft értékben vásárol, 8% kedvezményre jogosult azon termékekre, melyeket a 100.000 Ft-os értékhatár elérése után vásárol (amelyik termékkel átlépi a 100.000 Ft-os határt, arra már 8% kedvezményt írunk jóvá).
    • Ha az adott törzsvásárlói jogosultsági időszakban (a jogosultság kezdetétől számított egy éven belül) a törzsvásárló vásárlásainak összértéke a 200.000 Ft-ot meghaladja, akkor 10% kedvezményre jogosult azon termékek esetén, melyeket a 200.000 Ft-os értékhatár felett vásárol (amelyik termékkel átlépi a 200.000 Ft-os határt, arra már 10% kedvezményt írunk jóvá).
  • Elővásárlási jog a rendezvényekre a rendezvény meghirdetését követő 24 óráig.
  • Elsőbbségi vásárlási lehetőség limitált termékek esetén. Az aktuális termékekről a törzsvásárlók tájékoztatást kapnak.
  • Egyedi sorszámmal ellátott törzsvásárlói kártya mely a kibocsátás napját követő 365 napig érvényes.

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak a Felhasználókra vonatkoznak. Jelen 6.1 pont vonatkozásában az ÁSZF 1. pontjában definiáltakon túl a Felhasználó:  kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró olyan természetes személy aki a Honlapon keresztül árut rendel, vásárol, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára megvásárolt terméknek, a Felhasználó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személynek joga van az átvétel napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Felhasználó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton vagy postai levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben két munkanapon belül visszaigazolja a Felhasználó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Felhasználó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Felhasználó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Felhasználó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Felhasználó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldése esetén a visszaküldés költségén kívül az elállás miatt a Felhasználót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a szállítási költséget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során a termékek ellenértékét Szolgáltató a Felhasználó bankszámlájára történő átutalással teljesíti.

A Szolgáltató csak teljesen sértetlen terméket vesz vissza amennyiben annak csomagolása is sértetlen. Sérült terméket esetén Felhasználó nem élhet elállási jogával.

7. Szavatosság

7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Felhasználóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit..

A Felhasználó kellékszavatossági igényét csere formájában kérheti. Ha a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. A Felhasználó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2. Termékszavatosság

 Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

 Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval vagy a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Glera Hungary Bt.

Levelezési cím: 1238 Budapest, Wekerle Sándor utca 13.

E-mail cím: info@proseccoshop.hu

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Glera Hungary Bt.

Levelezési cím: 1238 Budapest, Wekerle Sándor utca 13.

E-mail cím: info@proseccoshop.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet a panaszra tett érdemi válaszával együtt öt évig megőriz – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál                                                                             1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
    Központi telefonszám: +36 1 459 4800
    Faxszám: +36 1 210 4677
    Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu
  • A Budapesti Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése                                                                1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Fax: 06 (1) 488 21 86
    Telefon: 06 (1) 488 21 31),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

9. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő linken érhető el: Adatvédelmi szabályzat.

 Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018.10.01.